Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί τεχνολογία cookies.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στην ιστοσελίδα μας, σημαίνει ότι συμφωνείτε με αυτό.
×
Bitprice

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

×
 x 

Το καλάθι σας είναι άδειο.

0
Αναζήτηση

Για όλες τις παρακάτω περιπτώσεις, έχετε δικαίωμα επιστροφή των προϊόντων που παραλάβατε, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών. Θα πρέπει το προς επιστροφή προϊόν να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς του και να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, στην πλήρη και χωρίς φθορές, αρχική του συσκευασία, ώστε να συμφωνεί το serial number της συσκευασίας, με το ίδιο το προϊόν. Μπορείτε να αιτηθείτε την επιστροφή οποιουδήποτε προϊόντος συμπληρώνοντας την αίτηση που θα βρείτε σε αυτή την σελίδα, και θα λάβετε άμεση απάντηση από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Σε κάθε περίπτωση , αποστολές προϊόντων προς την εταιρεία, θα πρέπει να γίνονται μόνο με την ΕΛΤΑ COURIER.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από την BITPRICE, στις παρακάτω περιπτώσεις :

ΛΑΘΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

Σε όλες τις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της BITPRICE, τα προϊόντα που σας παραδόθηκαν, ήταν άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε. Το λάθος αυτό μπορεί να οφείλετε είτε στην λάθος καταχώρηση της παραγγελίας από το τμήμα πωλήσεων, είτε από λάθος της αποθήκης κατά την συσκευασία της παραγγελίας σας, και σας ζητούμε προκαταβολικά συγγνώμη για αυτό. Στην περίπτωση αυτή όλα τα έξοδα επιστροφής του λάθους προϊόντος και αποστολής του σωστού, βαραίνουν εξολοκλήρου την BITPRICE και οι διαδικασίες παίρνουν απόλυτη προτεραιότητα, για την άμεση εξυπηρέτηση σας.

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ

Έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης από την αρχική σας αγορά και επιστροφή του προιόντος, και είτε την αγορά άλλου ή άλλων ίδιου τιμήματος, ή μεγαλύτερου με την καταβολή της διαφοράς τιμής, είτε την επιστροφή τις αξίας του προιόντος. Στην περίπτωση αυτή, σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ.10 του ν.2251/1994, το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί και να είναι σφραγισμένο στην αρχική του συσκευασία. Όλα τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής του προϊόντος βαραίνουν εσάς. Σημειώνεται ότι περιπτώσεις όπου το επιστρεφόμενο προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση δεν μπορεί να επιστραφεί. Εάν για ειδικούς λόγους γίνει δεκτή η επιστροφή τέτοιας περίπτωσης τότε η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να καταβάλλει μέρος του τιμήματος το οποίο θα προσδιορίζεται για την συγκεκριμένη περίπτωση και έπειτα από έλεγχο της κατάστασης του προϊόντος στο κέντρο διανομής μας.Σε περίπτωση που ο πελάτης έχει καταβάλει το τίμημα με αντικαταβολή, τότε η Bitprice θα καταβάλει το οφειλόμενο ποσό μέσω τραπεζικής κατάθεσης. Ρητώς συμφωνείται και ο πελάτης παρέχει ήδη την ανέκκλητη εντολή και συναίνεσή του προς τούτο, η Bitprice να δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα επιστροφής, τα οποία βαρύνουν τον πελάτη, τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής ή αποζημίωσης της αξίας του προϊόντος λόγω φθοράς ή βλάβης του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του πελάτη καθώς επίσης και το πιθανό κόστος επαναποθήκευσης (ήτοι το 10% της τελικής αξίας του προϊόντος κατά την ημέρα της αρχικής τιμολόγησης με ελάχιστο τέλος επαναποθήκευσης τα 10,00€, η αξία θα αποδεικνύεται βάσει του σχετικού παραστατικού) το οποίο θα αφαιρείται από όλες τις επιστροφές προς επιστροφή χρημάτων. Η Bitprice σε κάθε περίπτωση δικαιούται να αξιώνει με κάθε νόμιμο τρόπο κάθε ποσό που ζημιώθηκε (ενδεικτικά, είτε αναφορικά με δαπάνες επιστροφής είτε με φθορά ή βλάβη του προϊόντος).

ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Τα προϊόντα μας προέρχονται αποκλειστικά από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ως εκ τούτου παρέχεται η πανευρωπαϊκή εγγύηση των κατασκευαστών τους που εξυπηρετείται από τα επίσημα εξουσιοδοτημένα service του εκάστοτε κατασκευαστή.Πιο συγκεκριμένα ειδικότερα για τα επώνυμα κινητά τηλέφωνα ισχύουν τα εξής:

Η Apple δίνει για τα κινητά της 1 χρόνο εγγύηση και απευθύνεστε απευθείας στην i-system ( apple premium service provider) Τηλ. επικοινωνίας : 2152154400, Λεωφ. Μεσογείων 269, Χαλάνδρι
Για τις υπόλοιπες επώνυμες εταιρίες απευθύνεστε απευθείας στην εκάστοτε αντιπροσωπεία, δηλαδή:

-Για την SAMSUNG καλείτε στο 801117267864 και από κινητό 2106897691 www.samsung.gr

-Για την SONY καλείτε στο 80111810810 www.sony.gr

-Για τα LG ,NOKIA, HUAWEI, HTC καλείτε στο 2105197500 www.arvato.com

-Για την LENOVO, καλείτε στο 2111984507 www.lenovo.gr

-Για την MOTOROLA καλείτε την CELLCOM ΕΠΕ στα τηλέφωνα 2109902582 και 2109952742 www.cellcom.gr

-Για την MICROSOFT καλείτε στο 2111206500 και 8015003000.

Σε περίπτωση που η συσκευή σας παραδοθεί με εργοστασιακό πρόβλημα -DOA- (Dead on Arrival) και δεν ενεργοποιείται (δεν ανάβει) τότε σας την αντικαθιστούμε με άλλη εφόσον μας επιστραφεί η πλήρης συσκευασία χωρίς ζημιές εντός 7 ημερών (άρα κατά το άνοιγμα δεν καταστρέφουμε και δεν πετάμε την συσκευασία). ΠΡΟΣΟΧΗ: Διευκρινίζουμε οτι DOA ισχύει μόνο για τις συσκευές που είναι "νεκρές" από εργοστασίου. Για οποιαδήποτε άλλη βλάβη υπεύθυνο είναι το σέρβις του κάθε κατασκευαστή. Επίσης, η εγγύηση καλύπτει βλάβες που υπόκεινται σε κατασκευαστικές βλάβες και όχι σε βλάβες από υπαιτιότητα του πελάτη.Π.χ. υγρασία, πτώση του προϊόντος, χρήση του προϊόντος με λανθασμένο τρόπο. ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ αν δεν συμφωνείτε με τους παραπάνω όρους παρακαλώ όπως να μην ανοίξετε την συσκευασία σε περίπτωση που την έχετε παραλάβει μέσω courier και να μας την επιστρέψετε για να σας δώσουμε τα χρήματα σας πίσω αλλιώς ισχύουν τα ως άνω.Τα προιόντα αποστέλλονται στον προμηθευτή μας στη Γερμανία και ελέχγονται από το τεχνικό τους τμήμα. Σε περίπτωση που κρίνουν οτι κάποιο προιόν έχει πρόβλημα από υπαιτιότητα του πελάτη ή κακομεταχείριση, ΄τότε αυτομάτως το προιόν χάνει την εγγύηση του και ο πελάτης, χρεώνεται με τα έξοδα μεταφοράς από και προς τον προμηθευτή , που είναι 25 ευρώ.Όσον αφορα την επιστροφή ελαττωματικού προιόντος θα πρέπει ο πελάτης να αποστέλλει το προιόν με ΕΛΤΑ COURIER και χρέωση παραλήπτη. Σε περίπτωση αποστολής με άλλη εταιρεία κούριερ, το δέμα δεν θα παραλαμβάνεται (εκτός κι αν είναι με χρέωση αποστολέα). Η αντικατάσταση ή επισκευή του ελαττωματικού προιόντος , μπορεί να διαρκέσει από 5 έως 30 εργάσιμες ημέρες

Επιστροφές χρημάτων:

Το λογιστήριο μας κάνει της επιστροφές χρημάτων κάθε Παρασκευή. Αν πρόκειται για τραπεζική μεταφορά σε κάποια από τις τράπεζες που συνεργαζόμαστε φαίνονται άμεσα τα χρήματα και χωρίς έξοδα. Αν πρόκειται για επιστροφή ποσού σε κάρτα είναι θέμα τράπεζας ο χρόνος της πίστωσης. Αν είναι τράπεζα που δεν συνεργαζόμαστε υπάρχουν τραπεζικά έξοδα και φαίνεται σε δυο εργάσιμες ημέρες.

Δωρεάν μεταφορικά

Δωρεάν μεταφορικά

Απόλαυσε δωρεάν παράδοση των προϊόντων σου για κάθε παραγγελία άνω των 500€ & μέχρι 3kg.

Παραλαβή απο το κατάστημα μας

Παραλαβή απο το κατάστημα μας

Παράλαβε τα προϊόντα σου, την ημέρα και την ώρα που σε βολεύει, απο το κατάστημα μας.

Τηλεφωνική Υποστήριξη

Τηλεφωνική Υποστήριξη 10:00 - 18:00

Χρησιμοποίησε την τηλεφωνική εξυπηρέτηση που προσφέρουμε καθημερινά.

×

TOP