Πολιτική Επιστροφών
Για όλες τις παρακάτω περιπτώσεις, έχετε δικαίωμα επιστροφή των προϊόντων που παραλάβατε, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών. Θα πρέπει το προς επιστροφή προϊόν να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς του και να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, στην πλήρη και χωρίς φθορές, αρχική του συσκευασία, ώστε να συμφωνεί το serial number της συσκευασίας, με το ίδιο το προϊόν. Αποστολές προϊόντων προς την εταιρεία, θα πρέπει να γίνονται μόνο με την ΕΛΤΑ COURIER.
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από την BITPRICE, στις παρακάτω περιπτώσεις :
ΛΑΘΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
Σε όλες τις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της BITPRICE, τα προϊόντα που σας παραδόθηκαν, ήταν άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε. Το λάθος αυτό μπορεί να οφείλετε είτε στην λάθος καταχώρηση της παραγγελίας από το τμήμα πωλήσεων, είτε από λάθος της αποθήκης κατά την συσκευασία της παραγγελίας σας, και σας ζητούμε προκαταβολικά συγγνώμη για αυτό. Στην περίπτωση αυτή όλα τα έξοδα επιστροφής του λάθους προϊόντος και αποστολής του σωστού, βαραίνουν εξολοκλήρου την BITPRICE και οι διαδικασίες παίρνουν απόλυτη προτεραιότητα, για την άμεση εξυπηρέτηση σας.
ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ
Για την υπαναχώρηση ισχύουν οι επίσημες οδηγίες του GOV.GR.
Δείτε εδώ : https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/right-of-cancellation
ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Όλα τα προϊόντα μας έχουν εγγύηση 2 ετών βάσει των Ευρωπαϊκών οδηγιών.
Σε περίπτωση που η συσκευή σας παραδοθεί με εργοστασιακό πρόβλημα -DOA- (Dead on Arrival) και δεν ενεργοποιείται (δεν ανάβει) τότε σας την αντικαθιστούμε με άλλη εφόσον μας επιστραφεί η πλήρης συσκευασία χωρίς ζημιές εντός 7 ημερών (άρα κατά το άνοιγμα δεν καταστρέφουμε και δεν πετάμε την συσκευασία). ΠΡΟΣΟΧΗ: Διευκρινίζουμε οτι DOA ισχύει μόνο για τις συσκευές που είναι "νεκρές" από εργοστασίου. Για οποιαδήποτε άλλη βλάβη υπεύθυνο είναι το σέρβις του κάθε κατασκευαστή. Επίσης, η εγγύηση καλύπτει βλάβες που υπόκεινται σε κατασκευαστικές βλάβες και όχι σε βλάβες από υπαιτιότητα του πελάτη.Π.χ. υγρασία, πτώση του προϊόντος, χρήση του προϊόντος με λανθασμένο τρόπο. ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ αν δεν συμφωνείτε με τους παραπάνω όρους παρακαλώ όπως να μην ανοίξετε την συσκευασία σε περίπτωση που την έχετε παραλάβει μέσω courier και να μας την επιστρέψετε για να σας δώσουμε τα χρήματα σας πίσω αλλιώς ισχύουν τα ως άνω.Τα προιόντα αποστέλλονται στον προμηθευτή μας στη Γερμανία και ελέχγονται από το τεχνικό τους τμήμα. Σε περίπτωση που κρίνουν οτι κάποιο προιόν έχει πρόβλημα από υπαιτιότητα του πελάτη ή κακομεταχείριση, ΄τότε αυτομάτως το προιόν χάνει την εγγύηση του και ο πελάτης, χρεώνεται με τα έξοδα μεταφοράς από και προς τον προμηθευτή , που είναι 25 ευρώ.Όσον αφορα την επιστροφή ελαττωματικού προιόντος θα πρέπει ο πελάτης να αποστέλλει το προιόν με ΕΛΤΑ COURIER και χρέωση παραλήπτη. Σε περίπτωση αποστολής με άλλη εταιρεία κούριερ, το δέμα δεν θα παραλαμβάνεται (εκτός κι αν είναι με χρέωση αποστολέα). Η αντικατάσταση ή επισκευή του ελαττωματικού προιόντος , μπορεί να διαρκέσει από 5 έως 30 εργάσιμες ημέρες
Επιστροφές χρημάτων:
Το λογιστήριο μας κάνει της επιστροφές χρημάτων κάθε Παρασκευή. Αν πρόκειται για τραπεζική μεταφορά σε κάποια από τις τράπεζες που συνεργαζόμαστε φαίνονται άμεσα τα χρήματα και χωρίς έξοδα. Αν πρόκειται για επιστροφή ποσού σε κάρτα είναι θέμα τράπεζας ο χρόνος της πίστωσης. Αν είναι τράπεζα που δεν συνεργαζόμαστε υπάρχουν τραπεζικά έξοδα και φαίνεται σε δυο εργάσιμες ημέρες.